
"ﻣﺎﻫﻴﺎﻥ ﺍﺯﺁﺷﻮﺏ ﺩﺭﻳﺎ ﺑﻪ ﺧﺪﺍ ﺷﻜﺎﻳﺖ ﺑﺮﺩﻧﺪ،xa0 ﺩﺭﻳﺎ ﺁﺭﺍﻡ ﺷﺪ و ﺁﻧﻬﺎﺻﻴﺪ ﺗﻮﺭ ﺻﻴﺎﺩﺍﻥ ﺷﺪﻧﺪ.... آﺷﻮﺏ ﻫﺎﻯ ﺯﻧﺪﮔﻰ ﺣﻜﻤﺖ ﺧﺪﺍﺳﺖ ...ﺍﺯﺧﺪﺍ ، ﺩﻝ ﺁﺭﺍﻡ ﺑﺨﻮﺍﻫﻴﻢ ، ﻧﻪ ﺩﺭﻳﺎﻯ ﺁﺭﺍﻡ...."" شاید این یک تعصب باشد .. ولی من باورنمیکنم که انسانی؛ علت صعودش به قله رادیدن منظره ی اطراف بیان کند ..هیچکس سختی کوهستان رابرای دیدن یک منظره تحمل نمیکند.. قله؛تنها جایی بر کوهستان نیست . قله در قلب و ذهن ما جای دارد .قله ؛ پاره ای از یک رویاست که به حقیقت می پیوندد ..و مدرکی مسلم بر این است که زندگیمان بامعناست ..قله نشانی ازآن است که ...
ادامه مطلب