حرف قشنگ ولی پوچ ...

خرید بک لینک

پستی این روزا داره تو شبکه های مجازی دست به دست میشه در خصوص اتحاد واسه تحریم خرید خودرو و سکه و ارز و مسکن! به شدت با این حرف درست مخالفم چون این نسخه مال امروز جامعه ما نیست! حرف درست رو بی موقع زدن یعنی همین! فرهنگ سازی بی موقع و حساب نشده و حرف قشنگ پوچ زدن! اصلا من طرفدار اول نخریدنم همیشه به معنای نفی مصرف گرایی و تو شرایط بازار ملتهب ایران بیشتر اتفاقا. ولی امروز مشکل تقاضا نیست بنظرم اگه تقاضای مردم زیاده چرا این آدمی که پول اضافه داره میبره تو بازار ارز مسکن طلا خودرو نمیره یه دست لباس واسه زن بچه ش بگیره یه لوازم منزل بگیره و همه بازاریا دادشون دراومده که ملت پول ندارن و تقاضا نیست اتفاقا مردم الان میگن اتحاد هم نبود با این قیمت ها ما قدرت خرید نداریم اصلا.

راه حل بنظرم تقویت تقاضاست که بازار نم نم راه بیفته تضمین موسسات مالی و بانک ها توسط دولته که ملت نترسن و پول های کلان رو بکشن بیرون طرح های ضربتی حمایتی تولید در کنار تقویت تقاضای بازار و بستن راه احتکار که طرف انبارهاش پره قطره قطره ماشین میده هم قیمت میبره بالا هم مردم رو میندازه به جون هم! البته باید در نظر داشت منظور ما از تقویت تقاضا تقویت تقاضای قشر آسیب پذیره چون تغییرات ضریب جینی داره نشون میده علاوه بر رکود بازار و تولید، توزیع ثروت هم ناعادلانه تر شده و سیر مثبتش از یه دوره یی منفی شده متاسفانه! راه حل اینکه جای این پست متحد شیم واسه معوقات کارمندا و کارگرا که حق شونه اما چند ماهه حقوق نگرفتن اگه اونا به پولشون برسن و بیان تو بازار دیگه بازاری ببینه مشتری هست پولش رو نمیبره تو سکه و ارز و ماشین و مسکن! میاره جنس میکنه جواب مشتری بده ولی الان که مشتری نیست و کار سود نداره میره تو اون بازارهای کاذب!

نقطه سر خط ......

ما را در سایت نقطه سر خط ... دنبال می‌کنید

برچسب: نویسنده: بازدید: 155 تاريخ: سه شنبه 29 آبان 1397 ساعت: 23:32

صفحه بندی