از چه سخن می گویید ... آزادی بی عدالت!!!

خرید بک لینک

چهارشنبه سوری هم گذشت و فرصتی شد تا دوباره ادعاها را با واقعیت ها مقایسه کنیم. واقعا چه کسی این حق رو به یه سری از ما میده که به امنیت و آسایش مردم دست اندازی کنیم. بالاخره هر جشن و آیینی ممکنه تا حدودی باعث تغییر وضعیت و ایجاد شرایط ویژه باشه که زندگی مردم رو دچار نوسان کنه ولی فکر میکنم چهارشنبه سوری دیگه کارش از نوسان و تلاطم گذشته ... بحث اصلا چهارشنبه سوری نیست که بگیم هم اونایی از ما مقصرن که امنیت و آرامش مردم رو مختل میکنن و هم اونایی که برنامه ریزی درستی واسه این آیین سنتی نداشتن و حتی خواستن نفی کنن و نهایتا عکس العمل جامعه شد این ...

اصلا حرفم سر اینا نیست بحث فاصله و حتی تضاد حرف و عمل مون رو میخوام مطرح کنم و توجیهات عجیب به اسم بررسی از مرجع آزادی طبق کپی رایت همه چی رو زیر پا میذاریم ولی بیشتر شبیه بی بند و باری ها و جالبترش اینکه کسی حق اعتراض نداره مگه نمی بینی نجومی میبرن و میخورن کسی چیزی نمیگه حالا اگه ما هم گوشه یی رو بهم ریختیم کسی چیزی نگه که جلو اون داستان چیزی نیست! من که اینو بررسی از مرجع آزادی طبق کپی رایت نمیدونم اونم طوری که نظم جامعه رو بهم بزنیم و حق مردم رو نادیده بگیریم آزادی که بررسی از مرجع عدالت طبق کپی رایت رو زیر پا بذاره بنظرم دروغه و نهایتا یه توجیه واسه بی بررسی از مرجع عدالت طبق کپی رایت ی و اگه در هر حدی به هر اسمی مثل آزادی یا ... اومدیم و عدالت رو زیر پا گذاشتیم فرقی با اختلاس گر نجومی نداریم اون دستش رسیده و اونقد برده و ما دستمون در حد پایین تر ...

نقطه سر خط ......

ما را در سایت نقطه سر خط ... دنبال می‌کنید

برچسب: نویسنده: بازدید: 160 تاريخ: سه شنبه 29 آبان 1397 ساعت: 23:32

صفحه بندی