بنظرم اگه به کاری مطمئن نیستی شروع نکن و اگه مطمئنی و بهش اعتقاد داری به هیچ وجه نباید پا پس بکشی. حالا که شروع کردی برو! هر چقدرم سر کوفت بخوری بخوان تحقیرت کنن یا مسخره فرقی نداره وقتی به خودت مطمئنی ادامه بده و با افتخار و بدون خجالت و شرمندگی هم ادامه بده! البته خودت رو هر لحظه دوباره چک کن اگه اشتباه کردی اصراری به اشتباه نداشته باش ولی اگه دیدی درسته از تنهایی و حرف و عمل دیگران مایوس نشو! مثل مرد ادامه بده! از جا خالی دادن دوستان و همراهان نترس! این قشنگترین تنهایی دنیاست! بایست و مردونه ادامه بده!
هدفت که تحسین خلق الله نیست مطمئن باش روزی که بفهمن نیتت خیر بوده و راه درست رو رفتی ازت تشکر هم میکنن! همین الان به زبون شون نگاه نکن ته دلشون باهات موافق ن. پس ادامه بده و از زیادی دشمن نترس که برد با ماست. ایستاده مردن بهتر از مصلحت اندیشی و زندگی با ذلتِ واست صد در صد! مطمئنا اگه امروز نبریم خشتی رو خشت میذاریم که پایه پیروزی فردای ما همین خشت هاست. وقتی میدونی راهت درسته دیگه حرفی نمیمونه و این دشمنانت هستن که شکست خواهند خورد به پیروزی ت شک نکن. ضربه هایی که بهت میزنن زخم تنت نیست همش جای رویش جوانه های جدید میشه. خیالت تخت آخرش برد مال ماست!
نقطه سر خط ......
ما را در سایت نقطه سر خط ... دنبال میکنید
برچسب: نویسنده: بازدید: 162 تاريخ: سه شنبه 29 آبان 1397 ساعت: 23:32